شرایط و قوانین استفاده از سایت اینترنتی گلیِ گل GolieGol.com

به سایت گلیِ گل خوش آمدید
ما اینجا هستیم تا با کمک هم زندگی را زیباتر و بهتر کنیم.

حضور شما در سایت ، ثبت نام و استفاده از سایت به معنی پذیرش شرایط و مقرراتی است که در اینجا توضیح داده می شود. لطفا آن را با دقت مطالعه نمایید و چنانچه این شرایط مورد قبول شما نیست از سایت خارج شوید.

این شرایط و قوانین ممکن است تغییر کنند  به همین دلیل همواره آخرین نسخه آن مورد استناد خواهد بود.

  1. مقررات عمومی

کلیه مطالب و محصولات و فرآیندهای کاری سایت بر اساس قوانین و مقررات کشور است و به لحاظ کلی تابع آن خواهد بود.

ما نکات و توضیحات خاصی را که باید بدانید بصورت ویژه و متمایز در این برگه آورده ایم.

کاربران سایت می بایست شرایط قانونی از جمله حداقل سن قانونی برای خرید را داشته باشند و رعایت کنند.

  1. تعاریف:

خریدار/مشتری:

خریدار/مشتری شخصیت حقیقی یا حقوقی است که کالا ، محصولات یا خدمات از سایت خریداری نموده است.

  1. خرید و ارسال :
    • سفارشات ثبت شده در وب سایت گلیِ گل بصورت الکترونیکی بوده و به خرید یک شماره سفارش تخصیص داده خواهد شد که مبنای کلیه اقدامات و فعالیت های بعدی خواهد بود.
    • اطلاعات سفارش از طریق آدرس ایمیلی که موقع ثبت نام در سایت ، ثبت کرده اید برای شما ارسال خواهد شد.
    • در صورت نیاز به فاکتور رسمی حتما می بایست به همکاران اعلام نموده و مالیات ارزش افزوده آن را پرداخت نمایید.
    • گلیِ گل همواره در ارسال و تحویل گل و کالاهای خریداری شده ، تدابیر لازم را اندیشیده و اجرا می نماید با این وجود چنانچه کالا یا گلی که به دست شما می رسد مطابق سفارش شما نبود، بدون نگرانی آن را مرجوع نمایید.

نکته مهم: گلیِ گل از خریداران و مشتریان خود انتظار دارد اصول منصفانه را در زمان تحویل کالا به ویژه گل و گیاه مد نظر قرار دهند از جمله اینکه؛ گیاهان تحویلی قطعا چند درصد با عکس سایت متفاوت خواهند بود.

  • ممکن است پس از ثبت سفارش در سایت موجودی محصول به اتمام برسد و امکان تامین و تحویل آن نباشد، به این دلیل گلیِ گل حق کنسل کردن سفارش را برای خود محفوظ می داند . در اینصورت مبلغ دریافتی از خریدار حداکثر ظرف ۷۲ ساعت کاری به خریدار عودت داده خواهد شد.
  • گلیِ گل می تواند بدون اطلاع قبلی ، دریافت سفارشات جدید و فروش خود را متوقف نماید. اما سفارشات قبل از آن را انجام خواهد داد.
  • مسوولیت درج صحیح اطلاعات خریدار در سایت به عهده ایشان است و چنانچه خطایی از سوی خریدار صورت گیرد هزینه های احتمالی این خطا نیز به عهده وی خواهد بود.
  • درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای گلیِ گل محفوظ است. گلیِ گل حداکثر ظرف ۷۲ ساعت کاری وجوه دریافتی را به خریدار عودت می نماید و خریدار  در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

  • خریدار باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

  1. پیشنهادات، انتقادات و شکایات

ما از نظرات شما در راه پیشرفت و توسعه کار، استقبال می کنیم. کاربران سایت گلیِ گل می توانند پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از طریق برگه تماس با ما ، با ما در جریان بگذارند.

  1. بازگشت محصول و مرجوعی:

چنانچه کالا یا گلی که به دست شما می رسد مطابق سفارش شما نبود از تحویل آن خودداری نموده و  آن را مرجوع نمایید. گلیِ گل یا آن را با کالای مناسب جایگزین خواهد نمود یا وجه آن را ظرف ۷۲ ساعت کاری به شما عودت خواهد داد.

  1. رفع مسوولیت
    • سایت گلیِ گل در خصوص مسایل و نحوه کاربرد شما از محصولات اطلاعی ندارد و دخالتی نمی کند به این جهت مسوولیتی در خصوص کاربرد محصولات و احتمالا آثار جانبی آن بر عهده گلیِ گل نیست.
    • بررسی، مطالعه و رعایت اصول ایمنی در خصوص مواد شیمیایی، سموم ، کود ،گیاهان آلرژی زا و نامناسب برای کودکان، بیماران و حیوانات به عهده خریدار است و گلیِ گل مسوولیتی در این باره ندارد.
    • خریدار در زمان تحویل محصول به ویژه گیاهان می بایست آفت زدگی احتمالی را کنترل نموده و از دریافت محصول بیمار یا آفت زده خودداری نماید ، پس از تحویل عذری از این بابت پذیرفته نخواهد بود و مسوولیت هرگونه خسارت احتمالی از این بابت به عهده خریدار است.